Requited Desires

Flag forum of Requited Desires.


    What Movie hero are you?

    Share
    avatar
    Toolz

    Posts : 120
    Join date : 2008-12-19
    Age : 28
    Location : Nashville Tennessee

    What Movie hero are you?

    Post  Toolz on Sun Dec 21, 2008 11:08 pm

    Go to http://www.liquidgeneration.com/Media/Games/Quizzes_Puzzles/Personality_Quizzes/Which_Heroes_Character_Are_You/ to find out who your Movie Hero is, I will make a poll later once i find all the anwsers for you to post yours.
    avatar
    Toolz

    Posts : 120
    Join date : 2008-12-19
    Age : 28
    Location : Nashville Tennessee

    Re: What Movie hero are you?

    Post  Toolz on Mon Dec 22, 2008 6:50 pm

    14 views now responses? =( Its not that hard.. I was Peter cmon guys try it out..
    avatar
    vivilicious

    Posts : 266
    Join date : 2008-12-19
    Age : 24
    Location : I Am, Hungary

    Re: What Movie hero are you?

    Post  vivilicious on Mon Dec 22, 2008 9:38 pm

    I'll reply! let me go take quiz tho XD
    avatar
    vivilicious

    Posts : 266
    Join date : 2008-12-19
    Age : 24
    Location : I Am, Hungary

    Re: What Movie hero are you?

    Post  vivilicious on Mon Dec 22, 2008 9:43 pm




    Yes i meant to make it two posts >:] yay for 100ks! [: I need to start thinging of what to spend it on >Very Happy But i are CLAIRE! and idk who that is cuz i do'nt watch teh show o.o
    avatar
    Natacha
    Admin

    Posts : 359
    Join date : 2008-12-18
    Age : 23
    Location : Antwerp, Belgium

    Re: What Movie hero are you?

    Post  Natacha on Tue Dec 23, 2008 9:20 pm

    vivilicious wrote:


    Yes i meant to make it two posts >:] yay for 100ks! [: I need to start thinging of what to spend it on >Very Happy But i are CLAIRE! and idk who that is cuz i do'nt watch teh show o.o

    Be aware that SPAM will be negative points so a spam-post, or what looks like spam to us, will be -1
    Hehe Very Happy


    _________________
    Natacha on the Hunter Ocean
    -----------------------------------------
    Captain of The Mystery Fleet
    Royalty of Requited Desires

    Also creator of this great forum
    avatar
    vivilicious

    Posts : 266
    Join date : 2008-12-19
    Age : 24
    Location : I Am, Hungary

    Re: What Movie hero are you?

    Post  vivilicious on Tue Dec 23, 2008 10:48 pm

    Natacha wrote:
    vivilicious wrote:


    Yes i meant to make it two posts >:] yay for 100ks! [: I need to start thinging of what to spend it on >Very Happy But i are CLAIRE! and idk who that is cuz i do'nt watch teh show o.o

    Be aware that SPAM will be negative points so a spam-post, or what looks like spam to us, will be -1
    Hehe Very Happy

    Eww.. i didn't know you could get minus points ;___; affraid
    avatar
    Natacha
    Admin

    Posts : 359
    Join date : 2008-12-18
    Age : 23
    Location : Antwerp, Belgium

    Re: What Movie hero are you?

    Post  Natacha on Wed Dec 24, 2008 12:04 am

    vivilicious wrote:
    Natacha wrote:
    vivilicious wrote:


    Yes i meant to make it two posts >:] yay for 100ks! [: I need to start thinging of what to spend it on >Very Happy But i are CLAIRE! and idk who that is cuz i do'nt watch teh show o.o

    Be aware that SPAM will be negative points so a spam-post, or what looks like spam to us, will be -1
    Hehe Very Happy

    Eww.. i didn't know you could get minus points ;___; affraid
    Yep, Atlantica posted it in his thread that spam will give you '-'points


    _________________
    Natacha on the Hunter Ocean
    -----------------------------------------
    Captain of The Mystery Fleet
    Royalty of Requited Desires

    Also creator of this great forum
    avatar
    Toolz

    Posts : 120
    Join date : 2008-12-19
    Age : 28
    Location : Nashville Tennessee

    Re: What Movie hero are you?

    Post  Toolz on Sat Dec 27, 2008 6:59 pm

    Natacha wrote:
    vivilicious wrote:
    Natacha wrote:
    vivilicious wrote:


    Yes i meant to make it two posts >:] yay for 100ks! [: I need to start thinging of what to spend it on >Very Happy But i are CLAIRE! and idk who that is cuz i do'nt watch teh show o.o

    Be aware that SPAM will be negative points so a spam-post, or what looks like spam to us, will be -1
    Hehe Very Happy

    Eww.. i didn't know you could get minus points ;___; affraid
    Yep, Atlantica posted it in his thread that spam will give you '-'points
    Seeming as your here why don't you take the Quiz Natacha?
    avatar
    vivilicious

    Posts : 266
    Join date : 2008-12-19
    Age : 24
    Location : I Am, Hungary

    Re: What Movie hero are you?

    Post  vivilicious on Mon Dec 29, 2008 1:40 am

    Toolz wrote:
    Natacha wrote:
    vivilicious wrote:
    Natacha wrote:
    vivilicious wrote:


    Yes i meant to make it two posts >:] yay for 100ks! [: I need to start thinging of what to spend it on >Very Happy But i are CLAIRE! and idk who that is cuz i do'nt watch teh show o.o

    Be aware that SPAM will be negative points so a spam-post, or what looks like spam to us, will be -1
    Hehe Very Happy

    Eww.. i didn't know you could get minus points ;___; affraid
    Yep, Atlantica posted it in his thread that spam will give you '-'points
    Seeming as your here why don't you take the Quiz Natacha?
    lolololol! you make me LAUGH!
    avatar
    aeon

    Posts : 27
    Join date : 2008-12-29

    Re: What Movie hero are you?

    Post  aeon on Tue Dec 30, 2008 12:28 pm

    if want all those personality quizes just go to www.bebo.com
    avatar
    Tarlac

    Posts : 114
    Join date : 2008-12-30
    Age : 24
    Location : Ramsgate, England

    Re: What Movie hero are you?

    Post  Tarlac on Wed Dec 31, 2008 6:28 pm

    errm...took that quiz...Im Jessica a violent assasin Shocked
    avatar
    vivilicious

    Posts : 266
    Join date : 2008-12-19
    Age : 24
    Location : I Am, Hungary

    Re: What Movie hero are you?

    Post  vivilicious on Wed Dec 31, 2008 7:23 pm

    Tarlac wrote:errm...took that quiz...Im Jessica a violent assasin Shocked


    Thats attractive Razz
    avatar
    Tarlac

    Posts : 114
    Join date : 2008-12-30
    Age : 24
    Location : Ramsgate, England

    Re: What Movie hero are you?

    Post  Tarlac on Wed Dec 31, 2008 7:26 pm

    vivilicious wrote:
    Tarlac wrote:errm...took that quiz...Im Jessica a violent assasin Shocked


    Thats attractive Razz

    not to the person on my hitlist ^^
    avatar
    Poorfarmer

    Posts : 20
    Join date : 2008-12-19

    Re: What Movie hero are you?

    Post  Poorfarmer on Wed Dec 31, 2008 8:17 pm

    I'm Micah...mwhahahahaha
    avatar
    vivilicious

    Posts : 266
    Join date : 2008-12-19
    Age : 24
    Location : I Am, Hungary

    Re: What Movie hero are you?

    Post  vivilicious on Wed Dec 31, 2008 9:49 pm

    Poorfarmer wrote:I'm Micah...mwhahahahaha


    Micah the Farmer! ALL RIIGHT!
    avatar
    Natacha
    Admin

    Posts : 359
    Join date : 2008-12-18
    Age : 23
    Location : Antwerp, Belgium

    Re: What Movie hero are you?

    Post  Natacha on Sun Feb 22, 2009 9:01 pm

    This topic has been closed because either it wasn't important or either it was over timed. You can always re-open this thread by making a new one.


    _________________
    Natacha on the Hunter Ocean
    -----------------------------------------
    Captain of The Mystery Fleet
    Royalty of Requited Desires

    Also creator of this great forum

    Sponsored content

    Re: What Movie hero are you?

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Fri Aug 17, 2018 3:00 pm